Doelgroep: Medewerkers van casino’s.

Vooropleidingseisen: Geen

Niveau: MBO- en/of HBO-niveau

Lengte van de training: 1 dag van 10:00uur tot 17:00uur

Aantal deelnemers: Maximaal 12.

Inhoud training:

  • Een onderdeel van deze training is de training speluitleg. (voor meer info zie de omschrijving van de  training speluitleg)
  • Beleving en behoeften van de verschillende type gasten.
  • Gastvrij communiceren
  • Gastvrij grenzen stellen
  • Verbale- en non-verbale communicatie
  • Afstemmen op de wensen en behoeften van gasten
  • Praktische vaardigheden m.bt. serveren en bedienen.
  • Oefenen met de trainingsacteur.

Doelstellingen van de training conflicthantering
Na deze training kunnen de deelnemers

  • Gasten in het casino op uitmuntende wijze ontvangen
  • De service optimaliseren om gasten echt het gevoel te geven dat zij gezien en gewaardeerd worden
  • De behoefte van verschillende type gasten onderheiden en hierop anticiperen.
  • Gastvrij communiceren met gasten.
  • Het beleid van het casino m.b.t. hospitality

Werkwijze:
In deze training wordt gebruik gemaakt van de inzet van een trainingsacteur. Er wordt middels presentaties kennis overgedragen en kennis gedeeld over hospitality.

Vrijstellingenbeleid: n.v.t.

Studiebelasting: 7 trainingsuren en 3 uur voorbereiding/reflectie

Speciale voorwaarden: Geen

Studiemateriaal: e-reader en e-learning, tijdens de training wordt er ook materiaal op papier ter plekke uitgereikt.

Toetsing: De trainer beoordeeld de deelnemers op de aspecten houding, motivatie en gedrag. Op alle onderdelen dient de deelnemer minimaal een voldoende te behalen.

Kwalificatie: Na afloop van het met goed gevolg afronden van deze training ontvangen de deelnemers een digitaal certificaat.

Meer informatie en/of een offerte aanvragen?

academy@centrumvoorverantwoordspelen.nl

0648204199