Doelgroep: Medewerkers van casino’s.
Vooropleidingseisen: Geen
Niveau: MBO- en/of HBO-niveau
Lengte van de training: 1 dag van 10:00uur tot 17:00uur
Aantal deelnemers: Maximaal 12.
Inhoud training:
- Een onderdeel van deze training is de training speluitleg. (voor meer info zie de omschrijving van de training speluitleg)
- Beleving en behoeften van de verschillende type gasten.
- Gastvrij communiceren
- Gastvrij grenzen stellen
- Verbale- en non-verbale communicatie
- Afstemmen op de wensen en behoeften van gasten
- Praktische vaardigheden m.bt. serveren en bedienen.
- Oefenen met de trainingsacteur.
Doelstellingen van de training conflicthantering
Na deze training kunnen de deelnemers
- Gasten in het casino op uitmuntende wijze ontvangen
- De service optimaliseren om gasten echt het gevoel te geven dat zij gezien en gewaardeerd worden
- De behoefte van verschillende type gasten onderheiden en hierop anticiperen.
- Gastvrij communiceren met gasten.
- Het beleid van het casino m.b.t. hospitality
Werkwijze:
In deze training wordt gebruik gemaakt van de inzet van een trainingsacteur. Er wordt middels presentaties kennis overgedragen en kennis gedeeld over hospitality.
Vrijstellingenbeleid: n.v.t.
Studiebelasting: 7 trainingsuren en 3 uur voorbereiding/reflectie
Speciale voorwaarden: Geen
Studiemateriaal: e-reader en e-learning, tijdens de training wordt er ook materiaal op papier ter plekke uitgereikt.
Toetsing: De trainer beoordeeld de deelnemers op de aspecten houding, motivatie en gedrag. Op alle onderdelen dient de deelnemer minimaal een voldoende te behalen.
Kwalificatie: Na afloop van het met goed gevolg afronden van deze training ontvangen de deelnemers een digitaal certificaat.
Meer informatie en/of een offerte aanvragen?
academy@centrumvoorverantwoordspelen.nl
0648204199